Известие

Collapse
No announcement yet.

датчик километраж

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    хах баси филма на година ще караш по 150000-200000 км а
    А иначе за моя проблем не съм го решил.
    Оказсе че и датчика и километража имат изгорели елементи. Датчика го съживихме ама немам схема на самият километраж и ми казаха да го сменя,но не мога да намеря от 2.5 в6,а от 4-цилиндровата май не става защото слагах от една и оборотомера полудя , а километража не тръгнахич. Странно е,че не тръгна да отчита защото човека каза че работел на 100% ,а и датчиците са еднакви следователно ква разлика трябва да имат в килиметражите незнам ама...
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #32
      Би трябвало от 4 цилиндьра таблото да трьгне при теб като изключим обортомера(които сьщо ще работи ама ще очита двоино,троино),да не имаш някаде прекьснат кабел от датчика кьм купето.Другото което не ти го пожелавам хич,е да се е потрошило пластмасовото зьбно колеленце което предава движ. от диференциала кьм датчика
      ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
      Alfa Romeo 145 3.0V6
      Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

      Comment


      • #33
        Кабелите съм ги мерил и са здрави,а датчика го въртях като е изваден с винтоверта и пак не отчиташе да го е.. А и според мен няма как да сее счупила пласмасовата врътка в кутията защото километража спря след заварки по гърнетата. Влязох при майстора с читав километраж а излязох с не толкова читав
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #34
          За този ефект "благодари"на търговеца, който е "превъртял" киломертажа

          ---------- Post added at 13:30 ---------- Previous post was at 13:29 ----------

          ]Я, изглежда открихме нещо общо межди всички 155 V6 - проблеми с километражите! Аз също имам проблем с километража.
          Малкото километражче работи перфектно - замерено,
          но големия на всеки 1000 км вместо да завърти само хилядната , завърта и десетохилядната - минаваш хиляда километра а завърта с 11 хил , км. Иначе скоростомера няма проблеми (замерен с GPS) ...та масло явно ще сменам като мина 88-99 хиляди по километраж (реално 8-9)
          Alfa Romeo 155 Super
          2.0 16V TS

          Comment


          • #35
            Днес взех едно тъбло от друга 155-ца ( до 240км , а не като моето до 260) и забелязъх че целият мащаб на тъблото е изместен ( на моето 140км са точно посредата горе а на това там са 130км), което според мен е странно след като са с еднакви датчици на скоростните кутии и според мен ще лъже в показанията( пак зависи и в таблото ква е електрониката де,може трам да има разлика- на другото тъбло има сложено някакво съпротивление на едната пътечка за сигнала от датчика а на моето няма....абе странна работа).
            Все пак ще видим кво ще стане като го пробвам тия дни
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #36
              Имам една молба към вас колеги.
              Ако някой може да ми каже отзад на таблото на километража кои пинове се ползват от буксата за скоростомера ( най крайната букса която е само с два кабел- откъмшофьорската врата), че се съмнявам данеби да имат разлика различните модификации, защото пробвах работещо тъбло от 2.0 16в със работещ датчик и пак не ми проработи километража - нито стрелката нито цифрите долу
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #37
                Hикой ли не иска да си развие двете шестограмни болченца дето фиксират таблото и да погледне отзад ?
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                  Hикой ли не иска да си развие двете шестограмни болченца дето фиксират таблото и да погледне отзад ?
                  Имам 3 или 4 табла и от 16в и от 8в всички са еднакви ,ако има разлика може да е само на в6 ,кажи по точно какво да видя таблата са ми в къщи пред очите
                  155 2.0 16v МY95 Sport

                  Comment


                  • #39
                    буксата дето е за километража- тази която е крайна от към шофьорската врата и е само с два кабела на нея,но има място за пет. Та интересува ме кои подред кабели се ползват от ляво на дясно като си седнал на седялката.
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #40
                      Здравей колега проверих ,значи в буксата има място за 5 но влизат 2 кабела ,а на таблото също има 5 крачета .Двата кабела ,който са от ляво на дясно 1..4. първи и четвърти .
                      Attached Files
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • #41
                        благодаря колега. И на моята са тези кабелите.но не работи . Няколко тъбла вече пробвам и не стават- всичко друго си работи но не и скоростомера и километража долу. Датчика ми го правиха- сменяха му някви транзистори вътре и го мерили с осцилоскоп и си пускал сигнал ама файда. Бях сложил и друг датчик и пак нема полза. кабелите са си здрави мерих ги един по един и вече съм пас.
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #42
                          Чудно ми е и при буксата под дебитомера,която е за датчика какво напрежение трябвада има. Или по-точно то си има + 12в при подаден контакт има си и минус ама незнам като се подаде контакт дали трябва да има постоянен + и по кабела за сигнала и като отчете импулс да регира или трябва да пуска импулсно +,че моят си има + постоянно по кабела за сигнала към километража и незнам дали трябва да е така
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #43
                            Помощ. хайде де никой ли нее ровил скоро по мотора,че да хвърли едно око кви напрежения има на буксата.
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #44
                              Last edited by BAIRadd_155; d.m.y г., 19:47.
                              Alfa Romeo 155 2.0 16V Super 97'

                              Comment

                              Working...
                              X